it's been a long time since I had some fun.

jag skrev ett inlägg för typ 40 minuter sen men internet dog och de kom tillbaka nyligen typ -.- Så därför tänker jag inte skriva om det jag skrev innan.

Men idag har varit den segaste fredagen på länge alltså!! Kanske har med att göra att jag gått runt och varit rädd för att förstöra något igen? :P jävla otursdag alltså. Inget har nog gått bra alls idag.. Men jag har sett bigB ikväll! har ju inte sett typ 200 avsnitt eftersom jag drog till barcelona och andra anledningar sen när jag kom hem igen. Så då har jag inte orkat kollat igen de så jag har helt enkelt skitit it.

Men ska läsa lite bloggar och sen tror jag att jag ska sova, är fett trött satt det lär bli skönt! Finns ändå inget att göra här mitt ute i ingenstans och jag vet inte om jag vågar heller haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0