I'm about to lose my mind.

Godmorgon! Vaknade för ett tag sedan, spelar ingen roll när men jag har vaknat. ;) sovit gott? jag har sovit helt OK.

Dagen ser ut att bli seg den med (som många andra) vet inte alls vad jag ska göra men det är tydligen final i melodifestivalen idag? haha jag har sett det en gång i år. Men jag ska nog kolla på det iallafall och se när eric saade vinner!

NU innan jag gör något annat så ska jag fortsätta ändra lite saker i bloggen, jag började med det igår som någon kanske lagt märke till? sen får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag funderar på att pierca mig och jag undrar var du tog din navelpiercing? Vad kostade det? Var det någon åldersgräns? När får man byta piercing? Och har du någon bild på din piercing?

2011-03-12 @ 12:44:42

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0