america's next top model cycle 16

åh vad jag inte tycker om min dator atm. skärmsläckaren går i gång efter typ 1 minut och de blir ingen skillnad när jag försöker ändra..

Jaja det är fint väder idag! SKÖNT, våren kanske kommer snart ändå? Men jag har ändå inget planerat att göra idag, förutom att plocka ögonbrynen för det har jag inte gjort på några dagar :P Ett avsnitt av america's next top model cycle 16 kanske vore något? Jag tycker den säsongen som går på tv nu (cycle 15) är patetisk av ''många'' anledningar. Så jag har börjat kollat på 16. Den är så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0