was it real or a bad scene from a bad dream?



Sexiga brudar från inspelningen i september! jag känner mig snyggast av oss alla dessutom... eller hur var det nu?

Har inte mycket för mig inte. Fasar alltså på riktigt inför morgon dagen. Har ingenting alls att göra. Kommer vara hemma HELA dagen för mig själv. Det slutar nog med att jag pluggar lite, städar mitt rum (vilket verkligen behövs) och spelar sims eller kollar på alltför många filmer! nått sånt blir de väll. Kul fredag (y).
Aja den dagen den sorgen.

Ska ta och aa jag venne. Läsa.

Dunkar den bland annat den här låten just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0