take me higher.

Dags för en ny design kanske? eller vad säger ni? :D Ska fixa de så fort jag får tillgång till photoshop igen så ska ni se att det snart kommer upp en ny!

Sista skoldagen för den här veckan. Dom sista dagarna innan sommarlovet är ju bara så jävla onödiga. Man gör absolut ingenting. Missade slutet på filmen vi såg på spanskan idag bara för att jag var matvakt -.- haha filmen var ju bra liksom.. får se den hemma! förresten! Har höjt mitt betyg i svenska så har VG nu :D om jag är glad!

Nu ska jag sätta mig vid spegeln och fixa håret lite snyggare än nu haha, helt ofixat! :) inte för att de gör något men de är bara i vägen nu satt ska platta de och lite sånt.
Kommer inte vara hemma ikväll men det kommer upp ett inlägg senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0