du tycker jag är söt utan smink.

La mig precis i sängen. Har haft en super dag spenderad med Elin! först städade vi skåpen sen gjorde vi något med sjuorna sen serverade jag o elin alla 95or. Så jävla glad att jag gjorde de seriöst, skulle inte palla vara med 7a hela dagen haha.
Efter skolan drog jag o Elin hem till henne (två gånger) Sen drog vi till särsta och badade, solade och hade allmänt roligt bara. Sen käkade vi osv och aa dagen slutade bra iallafall.
Kom hem vid nio och ruscha (hur stavar man de?) till tvn och criminal minds.

Nu ska jag plugga in för moppekursen på lördag innan jag går och lägger mig. tagga in för sommarlov 2011 för fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0