I can't take one more step towards you.

Har inte så mycket för mig satt tänkte lägga mig i min nybäddade säng o sova.dock så är de ett varmt täcke. (de där man har runt täcket, kommer inte på vad det heter)

Helt plötsligt blev det en jävla massa planer för veckan, OM jag ens hinner allt. Får se o hoppas på det bästa!

FÖRRESTEN, nu är de ju fan 1 Augusti :O fan skolan börjar om två o en halv vecka. Inte ett dugg avis på Elin som får spendera dom sista två veckorna i Kroatien. Tiden går fort. För fort. Känns som att ett år sen var igår. Är det nu nedräkningen börjar? helst inte.
Sovgott männskor!

KUL ATT JAG OCH INTERNET ÄR VÄNNER IDAG !

Lägger upp dom få bilder jag tog under veckan i Ransta också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0