every moment that is stolen it can never be replaced.

Kom precis hem. Vi tittade på harry Potter deathly hallows part 1 igår hemma hos mattias så nu är jag riktigt taggad för att se den sista delen! Även fast man är lite rädd, de är ju sista delen. Sen är de slut. Bara slut. Nu vet jag att jag säger som typ 200 andra bloggare men man har ju växt upp med alla HP filmer liksom.
Tänker dra till stan så fort som möjligt i veckan och se den iallafall!

Ska kolla om Becca är klar så att vi kan titta på 90210! Riktigt taggad för det med. Men först måste jag äta något.
lägger upp två låtar som jag gillar just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0