here we go again, I kinda wanna be more than friends.

Shoo. Håller fan på somna :( inte kul de är ju fredag o grejer .... men mattias kommer hit snart så de blir nog treevligt. trevlans va. Så det blir väll en kväll i soffan , film , och så ska jag själv klart leka med min mobil :P typ agingbooth eller något sådant ! :P

Ni som läser isabelle strömbergs blogg lär ju ha sett att hon har agingbooth hon med haha har ingen bra bild på mig själv men här är min lillasyster. Hon ser ju lite ut som brad pitt i den är filmen när han är gammal som bebis? vafan heter den... Benjamin nånting. Jo fast nej jag vet inte nånting Benjamins liv eller nått.
haha frida är sådär supersnygg när hon äter... XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0