sing me to sleep.

Aa nu är jag hemma från första skoldagen + någon timme i Uppsala med emma :) Skolan gick otroligt segt faktist sen att man skulle sitta i skolan med frida i två timmar och vänta på louise och emma va ingen höjdare det heller.. Men sen när dom slutat och vi drog till uppsala så fixade emma praoplats och sen käkade jag och hon köpte en present till sin bror och jag lite örhängen och en tröja ! kan visa tröjan sen, men tar bilden från ginas hemsida för jag pallar itne ta en bild.
Men ja, hoppas alla haft en bra dag osv. Vill sova är fett trött. Kunde typ inte somna förns efter 12 inatt. kul... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0