I've never told a lie, and that makes me a liar.

Har haft en rätt usel idag.. och jag vet att fler än jag haft det också mohahahahah :D nej men aa det började med att hela familjen försov sig, alla vaknade 8. Kul att Man börjar skolan halv 9 liksom och skulle åkt hemifrån 8.. Så kom typ en halvtimme försent och dagen flöt väll på.. Åt för första gången på dagen vid 3 yääy. fett wierd, not good. Och jag ordnade upp det där med min frånvaro sen i fredags idag också! :) men jaa dagen flöt på och när jag kom hem var det middag och sen har jag pluggat allt jag behövt. Engelska, spanska, fysik och matte. Men gjorde allt utom fysiken typ för jag fatta 00000000.

Är sugen på lite förändringar i bloggen :) typ en ny bakrundsfärg och lite ändringar i menyn och rubrikerna tror jag. Det får bli en ny header när jag har tagit nya bilder. Men innan jag ens tänker tänka på det så tänker jag visa lite sköna videosar på fred hahah :')

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0