I want someone to love me 4 who I am

hello bitches :) Gick upp tidigt för att duscha och sen åka en lång bussresa till norrtälje för att klippa mig hos ingen mindre än bunny. Hon va supertrevlig och jätteduktig, synd bara att man typ inte ser att jag klippt mig. Hon tyckte att jag skulle klippa kort som många andra men när jag väll satt i salong stolen vågade jag inte men jag ångrar mig lite nu. Man lever ju bara en gång liksom, kul att prova något nytt men det får bli nästa gång!

Sabrina faila grovt - hon glömde sin mobil här haha :(

men iallafall ska snart sova, måste upp en bra tid ska nämnligen till uppsala imorgon med becca och chilla där, fast mellandagsrean slutade väll idag? eller..? och ni får se mitt hår imorgon när jag stylat det på mitt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0