21 feburari tjugohundraelva.

Godmorgon! Har precis duschat och ska väll klä på mig nu. Idag ska nog inte göra nånting tror jag, rätt skönt om jag får säga det själv. Eller jag måste ju faktist leta fram resväskan eftersom jag drar till spanien på fredag :D :D :D

Är det bara jag förresten som tycker att fettet på kroppen är lite taskigt? för alltså på min kropp sätter sigallt fett på låren, vaderna och rumpan. Medans min över kropp liksom inte får något. Jag har inget emot min kropp så men det ser rätt äckligt ut enligt mig själv att man ser revbenen jätte tydligt på några ställen och att dom inte har något fläsk runt sig alls typ. Fettet borde breda ut sig lite jämnare tycker jag! haha då vore allt så mycket bättre.

Irina Shayk , fett fin kropp. Och NEJ det här är inget inlägg där jag skriver värsta emotankarna utan jag bara säger vad jag tycker, jag gillar min kropp men man kan ju aldrig bli perfekt, mål ska man ju alltid ha!

Glömde spara inlägget och har precis ätit lunch o ska dra mot knivsta nu en snabbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0