sex ska jag vara ärlig.

ska jag vara ärlig är jag inte klar med den där listan än, (håller på att måla naglarna nu!)
ska jag vara ärlig äcklas jag av en viss person.
ska jag vara ärlig mår jag fortfarande dåligt men orkar inte alls vara hemma yttligare en dag så jag ska gå till skolan imorgon.
Ska jag vara ärlig borde jag gått och lagt mig för länge sen för jag är trött.
ska jag vara ärlig vet jag inte varför jag fick för mig att skriva ett inlägg på det här sättet.
Ska jag vara ärlig har den här dagen inte alls kännts (hur stavar man de? :S) som valentine's day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0