Mean girls 2

Åh jag kunde ha mått bättre alltså! Idag har jag kollat på någon barnfilm och nu håller jag på att kollar på meangirls 2 , den är faktist rätt bra.. men den är inte ens nära att slå ettan alltså :P och hon som är blond och dum är överdrivet dum i tvåan haha.

men jag iallafall mår ungefär likadant som förut idag, lite bättre faktist. Mamma och thomas vill att jag är hemma imorgon men det vill inte jag. Ska ju egentligen vara med elin och gå i kyrkan, dessutom måste jag göra prov också. Får se hur det blir.....

ska kolla klart på filmen nu faktist och sen sova i mitt kalla rum och utan täcke så febern går bort..


Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

15 år och jobbar som modell och snart aktuell med ny tv serie i SVT gå in och se en liten försmak! En aktiv bloggare med mycket shyssta bilder och bilder från events och modevisningar!

Ta en kik

Kram Viktor Frisk

www.viktorfrisk.com



& Glöm inte bloglovin ;)

2011-02-18 @ 23:57:43
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0