i BARCELONA

FORLAT att jag aldrig sa hejda! men jag hann aldrig sitta vid datorn faktist ! men ar iallafall i barcelona nu och sitter pa ett ackligt internet cafe. usch haha det ar fett ofrascht. ar annars ratt besviken pa shoppingen, hittar inte sa mycket men jag far med mig lite grann hem iallafall!

Vadret ar perfekt hahaha inte for varmt och inte for kallt, det ar fett skont nar solen ligger pa och jag tror fan aldrig att jag tror aldrig att jag seriost gatt sa mycket som jag har gjort redan nu nar jag ar har hemma. Men aa det ar fett chill och vi kanske drar pa fotboll i veckan, far se ;) assa det har gatt typ tre dagar och pengarna ar snart slut :( har atit upp dom! -.- not good. men aa det blir som de blir jhag har ju liksom inte jatte mycket att kopa ;) men aa vi hors antigen en gang till medan jag ar har nere eller pa mandag nar jag kommit hem!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0