the daaaays

Dag 1: 10 sanningar om mig.
1. Jag har världens töntigaste humor
2. klarar mig inte utan facebook och internet
3. Jag har försökt mig på att spela amerikansk fotboll, (gick på en träning sen när man skulle tacklas åkte jag hem)
4. Sjukt kräsen när det gäller mat.
5. Har varit förlamad i ansiktet ett tag när jag var liten osv.
6. Jag tänker ofta tillbaka på gamla minnen
7. Känner mig ensam ganska ofta
8. Jag har ett förhållande med spotify
9. Jag ÄLSKAR the big bang theory. ♥
10. Jag har haft min blogg i tre år och 1 och en halvmånad (typ)
Dag 2: Mina vänner.
Vad är vänner? Jag har många vänner/bekanta men endast några få som står mig väldigt nära. Dom vet vilka dom är (hoppas jag) men tänker bara ta upp dom jag umgås med mest i bloggen.
Jag har Emma, super fin tjej. Sjukt rolig också. Älskar hennes fina skratt, hennes hår, ögon och skrattgropar. (Listan kan göras lång) Jag kan säga allt till henne. Och morgondagen kommer gå super bra!
Sen har jag lilla Elin också. Ytterligare en super fin tjej, (kul att det typ kommer stå samma saker här som de om Emma) Elin har lika bra humor som jag, min andra hjärnhalva typ. De jag inte förstår gör hon och tvärt om. (funkar as bra i skolan)
Nej det kommer bli ett super långt inlägg om jag ska skriva såhär om alla, men aa mina fina tjejor på bilden här nedanför och Nathalie, Rebecca och sabrina! Sen har jag 3 nära killkompisar också, pratar inte så ofta med dom men... aa en utav dom har funnits för mig i både bra och dåliga tider.



Dag 3: Här bor jag.
Jag bor i ett hus, mitt ute i ingenstans. Fast jag har faktiskt grannar.. Huset är rött (såklart) Bor med min mamma, hennes man, mina 2 katter och mina 3 syskon. Sen ibland åker jag till pappa som faktiskt bor centralt vilket är sjukt skönt.
.
Dag 4: Det här älskar jag.
Jag älskar att umgås med mina vänner, och ha kul. punkt.
Dag 5: Något som har gjort det här året bättre & Dag 6: mitt senaste förrhållande
Skriver om dag 5 och 6 samtidigt de går liksom ihop. Mitt senaste förhållande var med Mattias. Det höll i 11 månader typ. Jag tror att det var ungefär vid den här tiden förra året då jag faktiskt insåg att jag var kär i honom. Jag har dessutom varit med om otroligt mycket med honom, både bra och dåliga saker/ roliga och tråkiga. Grejen att jag kunde prata om allt med honom och att jag öppnade mig otroligt mycket för honom är något av de bästa sakerna som hänt mig, att jag haft en sån tillit till en person. Han var min bästavän och min pojkvän.
Vi gick som sagt igenom mycket tillsammans. Vi gjorde slut en gång i November förra året men efter en vecka var det vi igen. Samma sak i Mars i år typ, de dröjde dock inte en vecka. Sen har det varit nära många fler gånger också. Vi bråkade en hel del också, det var mycket skit - folk som snackade mest, och ville förstöra vilket är synd.
Han gjorde mig jävligt lycklig iallafall vilket jag är tacksam över för jag hade inte alls varit samma person idag om det inte hade varit för honom. Sen i Augusti i år tog det slut, sånt som händer. Det var ett bra avslut på något bra iallafall.
Dag 7: Mitt bloggnamn.
Mitt bloggnamn jjjenniifers är inget speciellt alls. När jag skapade bloggen hade jag ingen aning om vad den skulle heta så det blev så här bara liksom.
Dag 8: En konstig tid i mitt liv.
Jag måste nog säga att dom senaste månaderna har varit väldigt konstiga. Nytt umgänge, nya uppochned gångar. Har haft många konstiga tider i mitt liv.
Dag 9: Någon som vet nästan allt om mig.
Rebecca, Nathalie, Sabrina, Elin, Emma, Mattias och Daniel är dom som vet det mesta. Några jag inte skulle kunna klara mig utan helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0