mitt 2011

Dag 31: År 2011 i ord och bild.

Har bytt dator under året så har inte så många bilder tyvärr men några har jag hittat iallafall!
Januari:
bild från facebook, syslöjds lektion.
feburari:
Nathalie fyllde 17 år
Jag åkte till Barcelona med bästavän för tredje året i rad.
April:
Konfirmationstiden började gå mot sitt slut
Valborg, nybliven 15 åring.
Maj:
återigen, konfa tiden gick mot sitt slut och här var vi på väg till Åland med konfa gruppen
En vecka senare var jag konfirmerad och jätte lycklig.
Juni:
Skolavslutningen, det var också en jätte bra dag!
Käkade pizza och hängde vid särsta med elin
Tjejmiddag hos Emma
Juli:

Hängde några gånger på öde arlanda, här med Rebecca vi skulle in till stan och gå på bio har jag för mig.
Här var jag på tacobar i västerås, Spenderade en vecka hos farmor
Spenderade massor med tid med min dåvarande pojkvän, här firade vi hans födelsedag tror jag
gick på premiären av transformers 3 men Tilde
Augusti:

åkte massa moppe, grillade med mina fina vänner och bara va.
September:
Kulturnatten, också en väldigt bra dag
Sista skolfotot med detta härliga gäng!
Oktober:
Åkte på första öppet hus
Halloween!
November:

Spenderade en hel dag på the studio
gick på premiären av breaking dawn part 1

December:

Hade en super mysig julafton!
Shoppade massor, gick på bio. Hamnade i vällingby istället för Sollentuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0