Nil-nil-draw

Dag 18: mina rädslor

Jag är rädd för många saker. Vanliga saker som insekter och hundar. Fyfan för spindlar och sånt, kan inte ens ligga med fötterna i gräset på sommaren när jag solar utan att vara rädd haha... Sen hundar är jag inte jätte rädd för... Mest deras stora tänder och storlekar, jag vet inte hur dom funkar liksom, till skillnad från katter eftersom att jag har de.
Sen är jag väldigt rädd för att bli sårad, och att vara ensam. Liksom inte känna mig tillräckligt för någon är bland de värsta som finns. Jag är till exempel rädd för att bli kär bara för att jag vet att jag kommer bli sårad sen. (töntigt jag vet, men så är det)
Ganska rädd för framtiden också faktiskt, jag vill inte bli gammal, jag vill inte ha rörelsesvårigheter, jag vill stanna vid 35 MAX. Jag vill inte dö. Jag är rädd för att inte tjäna bra med pengar som vuxen. Men jag får helt enkelt ta dagarna som dom kommer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0