This thing is breaking down we almost never speak

Hejsan! Nu vart de måndag liksom. Ny vecka med nya tag! (sista hela skolveckan innan jul) jag taggar som satan! Utav någon anledning så tycker jag faktiskt om måndagar, riktigt sköna lektioner faktiskt. Efter skolan drog jag hem till en kompis och kom hem för ett tag sen.

Har SÅKLART lite att plugga. Någon svenska grej som måste vara inskickad innan jul och har en hel del kvar.
Mitt hår blev förresten VÄLDIGT svart. (MEEEEN vad förväntade jag mig?) Saknar mitt bruna hår redan... men jag vänjer mig nog snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0