There is a hell believe me I've seen it

Så. Söndag idag. Vad har ni gjort idag? Jag har gjort absolut ingenting som har varit roligt. (bra svenska) har städat, duschat, smörjt in mig med b.u.s (förstår inte varför man ska bli glittrig efteråt, jag är ingen schlagerfantast liksom) tittat på en massa avsnitt av the big Bang theory!, och sen pluggat.. Lite.. Grann.. Okej ingenting alls vilket jag ångrar men får göra det efter maten!

Ensamma hemma så jag och becca tänkte försöka oss på att göra fish and chips, *hoppas att det blir gott annars dör jag typ* kan ju inte bli sämre än skolans iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0