sometimes you gotta fall before you're fine

Dag 28: något jag är bra/dålig på
Dag 29: En bild på mig som reflekterar min personlighet.
Dag 28: något jag är bra/dålig på
Haha dagarna börjar gå mot sakta gå mot sitt slut snart, tagga 2012, gymnasiet osv.
Vad är jag bra på? vet inte riktigt.. Finns många saker men vet inte riktigt vad som är värt att skriva om i bloggen haha.. Pengar, jag är bra på att göra av med dom. Helst genom att äta skräpmat dessutom. Fast det är ju inte direkt en positiv sak haha men men jag är bra på det. Är ganska bra på att komma ihåg små detaljer också (careface)
Vad är jag dålig på då? jag tänker alldeles för mycket. Och jag är jävligt lat haha :( But that's who I am och jag är faktiskt nöjd med mig själv även om saker och ting kunde vara bättre men det är bra nu, det räcker för mig! :)

Dag 29: En bild på mig som reflekterar min personlighet.
Har inte någon bild som verkligen visar hur jag är, jag är världens fjant iallafall. :) Nej okej såg nu att jag har massvis med fjantiga bilder på mobilen men dom är fan inte okej att lägga ut här hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0