My first love

Dag 17: min första kärlek
Känns som om jag har berättat allt om min första kärlek redan men okej here we go again! Min första kärlek var Mattias. Vi började snacka i slutet av sommarlovet förra året. Träffade honom för första gången i Augusti och sen var allt igång! :) Vi blev iallafall tillsammans i September och efter det gick tiden väldigt fort faktiskt. Vi gick i genom väldigt mycket tillsammans. I mitten av vårt förhållande så rasade i stort sätt allt, tappade tilliten för varandra typ.. Men det löste sig och i somras gick allt upp och ned. I Augusti i år så tog det iallafall slut. Och helt ärligt så är den tiden jag hade med honom det bästa som har hänt mig :) Har aldrig litat så mycket på någon som jag har litat på honom.
Och här bjussar jag på en bild på oss två sen min konfirmation!

Kommentarer
Postat av: mattias forsell

haha i remember :D

2011-12-23 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0