I woke up from dreaming

Dag 15: En bild på mig från förra året och nu - hur har jag förändrats?

Båda bilderna är tagna i December. Den till vänster förra året och den till höger i år. Samma datum till och med tror jag.. Så till frågan, hur har jag förändrats? Jag har för det första varit dum nog att klippa av mig det långa håret på bild nummer ett! Mitt ansikte ser rundare ut på bild nummer två hahaha. Och i år är jag singel och inte kär! tyvärr.. haha.. men det har bara lett till positiva saker, skolan till exempel. Mina betyg ser väldigt mycket bättre ut i år än förra hösten.



Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av tbbt och efter det sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0