I haven't been home for a while, I'm sure everything's the same

Jag mår dåligt haha.. Jag är hängig och vill bara sova. Kom förresten precis på att jag verkligen inte skriver något bra i bloggen... så tog den här listan från Annicas blogg. Tänkte liksom ta en varje dag fram tills nyårsafton så att jag har en anledning till att faktiskt blogga ordentligt varje dag. Sen vet jag faktiskt att jag har missat HELA NIO FUCKING DAGAR. så fixar det ikväll! :)
Dag 1: 10 sanningar om mig
Dag 2: Mina vänner.
Dag 3: Här bor jag.
Dag 4: Det här älskar jag.
Dag 5: Något som har gjort det här året bättre.
Dag 6: Mitt senaste förhållande.
Dag 7: Mitt bloggnamn
Dag 8: en konstig tid i mitt liv
Dag 9: Någon som vet nästan allt om mig
Dag 10: Planer för den här vintern
Dag 11: En bild på något som gör mig glad
Dag 12: Vad är kärlek?
Dag 13: Såhär är jag när jag är ledsen
Dag 14: En favoritlåt
Dag 15: En bild på mig från förra året och nu - hur har jag förändrats?
Dag 16: Detta hade jag på mig idag
Dag 17: min första kärlek
Dag 18: mina rädslor
Dag 19: Min första kyss
Dag 20: något jag ångrar
Dag 21: Det bästa som har hänt mig det här året
Dag 22: 10 saker jag hatar/älskar
Dag 23: en tid jag saknar
Dag 24: fem finaste låtarna
Dag 25: någonting jag är beroende av
Dag 26: mitt favoritplagg
Dag 27: den roligaste person jag vet
Dag 28: något jag är bra/dålig på
Dag 29: En bild på mig som reflekterar min personlighet.
Dag 30: Sammanfattning av den senaste månaden.
Dag 31: År 2011 i ord och bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0