I believe in fairytales

Hejhej!
Haft en bra dag? och julafton förresten? Mina har varit dunder! Jag är dock super trött, sov inte så länge inatt så jag somnar säkert alldeles för tidigt idag. Jag har ångrat mig, jag orkar inte visa bild på det jag har fått i julklapp, (kom på nyss att jag har skrivit att jag skulle göra det) för när jag kom hem idag så fick grejerna sin plats. Men jag har fått mest pengar och presentkort sen lite annat smått som parfymer och så :)
Ska ta och fixa lite grejer nu, jag har fått världens ryck eller aa, blev sugen på att känna mig super duper fräsch och snygg så jag ska göra klart de, sen lite annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0