LÅng dag

Har haft en jätterolig dag! Inspelningen blev uppskjuten till 1 och sen så var Film teamet försenat en timme så vi kom inte igång förns vid halv 4. När vi väl kom igång flöt det på! Träffade Lisa, som jag faktist ''kännde'' sen tidigare. Är iallafall super trött nu! Såg när jag kom hem att jag fått brev från svenska kyrkan och konfirmationen drar ju igång imorgon! jag har verkligen ingen lust men nu är de ju så att jag valt att konfirmera mig.

Jag tog iallafall några bilder från inspelningen som jag tror att jag visar imorgon! Nu måste jag sova, godnatt biatches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0