born to be cheap

okej jag tar dagen snabbt då :) skolan va chill, hade fotografering för elevrådet, fick stå på samma plats som på klassfotot. felix och jesper stog för humorn där :P missade idrotten och efter skolan drog jag hem till wille och vi chilla där, spela xbox och lite sånt hahah, fett kuul faktist . Sen vid sju fick vi skjuss av hans mamma till knivsta, han tog tåget och jag fick vänta på bussen, tur att felix, william lindskog och david va där och kunde vara sociala , och att jag typ missa bussen för de, men de är en annan story. Träffa emil vid statoil också :D inte sett han sen avslutningen så de va lite kul :) Kom hem vid 8.

Fick ett roligt samtal också och jag ska tydligen vara ledig på onsdag för att spela in en reklamfilm för norsk tv haha :D lite synd att jag kanske inte får se den, men endå palla se sig själv varje gång man ska kolla på tv liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0