Baby we're stuck with each other

Dagen började med att jag och pappa satt i köer till karlberg. Vi letade efter rätt väg, när vi väl hittade den så parkerade vi och gick och letade efter ett place att käka frukost på. Hittade ett dyrt cafe. Provfilmningen gick rätt bra faktist, han sa att han var jättenöjd så jag hoppas det blev bra.
Drog tillbaka till väsby efter det och hoppade på tåget till knivsta. två timmars lektion. Slutade. Satt kvar i skolan ett tag sen var jag med mattias, arvid, jesper och en andra massa 95or. Drog till bussen vid kvart över 4 kanske. Kom hem dyngsur, fryser, är fett trött. Men jag ska spela fifa med becca hahahah xd

fett snygg idag asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0