Lov förfan

tar går dagen snabbt, va i skolan fick räkna röster för att de va stilbytardag blablabla har lite bilder att visafrån veckan också men det tar jag när emma skickat dom. Men iaf sen åkte jag hem till mattias och åt där och sen åkte vi till knivsta med arvid och va där med några i någon timme. Sen åkte jag typ hem efter ett tag åt bullar och gick och la mig.. hahah as trött igår.

IDAg så kommer elin hit :) min lillebror fyller år på måndag men det är barnkalas här idag och min lillebror känner elins lillebror så de blir nog nice med blå tårta och allt haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0