en B I B E L

sov i 13 timmar inatt! de va riktigt skönt! jag är fortfarande trött så... borde sova.
Men fick gå upp vid 11 och dricka en smoothie för att sen åka till kyrkan, de va familjegudtjänst och blablabla och de va bibelutdelning till mig och dom andra som bor nära den kyrkan vi va i för att vi konfirmerar oss. SÅ har en bibel i mitt rum nu hah.

Ska kolla på någon film nu och chilla lite. ha de bättre än jag! btw, hittade inga skor igår och hinner inte kolla idag så ska typ göra det på onsdag. nej fyfan va trött jag är.


Kommentarer
Postat av: natta

ni fick samma bibel som vi fick!!:D

2010-10-13 @ 12:58:18
URL: http://niweli.blogg.com

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0