RIXfm -------> awesome

RIXfm va Awesome . Jag drar dagen snabbt sen så kommer bilder och sånt imorgon.
Vi kom till stan vid halv fem. GIck till kungsan en snabbis sen till tacobar och åt, GOTT! de va typ en månad sen sist. Sen så hade jag som sagt världen PAIN huvudvärk! så vi gick till apoteket mitt emot HAHHAHAH !
sen så Gick vi tillbaka tillbaka till kungsan och stog där i 1 timme för vi trodde det började 6 men de börja 7 -.- och de kom 3 assköna grabbar som va jättegulliga mot småbarn och roliga :D fast sen drog dom :( Vi stog typ längst fram och såg alla bra (och dåliga artister) vid 9 var vi tvunga att dra oss tillbaka till centralen och jag missa min man ! nej men eric saade .  SYND !  de va typ därför jag ville dit ju :(
Sen så när vi kom till centralen va de typ 35 minuter tills tåget!! :o och sen va vi hemma vid halv elva kanske och tog ett kvällsdopp. nu ska vi sova för vi är sjukt trötta, scleeep tight assholes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0