en big ass diss






träskon.
nånting jag verkligen inte förstår mig på är den här träsko trenden. Dom är så fula! tänk att gå runt med två träklossar på fötterna liksom. Dom ser klumpiga ut, dom ser ut  att komma direkt från medeltiden, och nee usch.
riktigt fula.

Sen finns det ju andra trender t. ex. att ha underkläderna utanpå och de ser bara konstigt ut, men hellre de än dom där träskorna. Om det gäller (fina)korsetter för de kan vara snyggt ibland. eller jag kan ju faktist säga OK till att man går med en fin kjol, en basictröja och en korsett över. men de är absolut INGET jag skulle ha på mig. Men att gå runt med en bh och ett par tanttrosor eller stringtrosor funkar inte.
Och de den där trenden med axelvaddar är inte heller en hiss hemma hos mig. okej om dom är så men gigantiska berg på axlarna är inte heller fint.






medans jag ändå håller på med att dissa så kan jag ändå ta
och hissa eric's debutalbum :D de är sjuktbra och favoriten ä
 break of dawn, it's like that with you, say it, och it's gonna rain.
Fast alla är riktigt bra.

 










.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0