det handlar om att bjuda på sig själv, eller?

Hahah! hittade en massa gamla bilder. På min andra hemsida jag gjorde när jag va liten. Jag har alltid tyckt om de här med hemsidor och webb-design och sånt ;s hahah sant faktist. Jag har haft.. 4 hemsidor och 1 tidigare blogg, har tre stycken nu at the moment. Men bara en som alla vet om ;)
Iallafall back to de jag skulle säga.. Så hittade jag massa bilder från 2005. Och tänkte faktist visa dom.. Jag må vara dum jag vet.

HAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAAH den sista bilden dör jag av !!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHA de där är endå den normalaste. Att jag la upp dom här på internet xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0