daddy dj please take me to the party and let me dance alone...

kom hem vid halv 11. Dom här två dagarna har varit bäst med bästavän :D igår var de som sagt valborg och ni lär ju få se bilder när folk skickat dom till mig (a)

idag kom släkten iallafall och vi åt godaste tårtan ever!! sen så fick jag o sabrina för oss att cykla så vi gjorde det, de va fett jobbigt.. alla jävla backar kom såklart -.- sen hoppa min kedja ur -.- Sen så hämtade pappa oss och vi drog hem till honom där jag fick fler paket, (visar snart) och sen drog vi till kista och käkade på tacobar och sen såg vi på farsan, den va bra! tycker inte om svenska filmer men den va bra :D
Sen så körde vi hem henne och drog till donken och köpte milkshake. Sen åkte vi förbi en snabbis i rosersberg och sen släppte han av mig här.
Nej nu ska jag vara lite mer social på msn och sen så på film :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0