you smile. I smile.




dom här bilderna får mig att längta ännu mer tills på lördag.
tanken av att gå upp tidigt, åka till arlanda och sätta mig på planet med bästavän gör mig lycklig.
Jag kommer ihåg precis den känslan jag hade när jag satt där i planet och det började åka, jag kände på mig att resan skulle bli underbar, och de blev den. Så många minnen vi fick under den resan.
Jag hoppas på minst lika många minnen och lite mer shopping än förra gången ;)
Behöver verkligen komma bort från verkligheten ett tag känner jag, men någon som alltid får mig på bra humör.
så jag ska göra mitt bästa för att göra den här resan de jag vill. Underbar. Snart sitter jag där i spanien , med ca. 17° och shop until I drop. That's something to look forward too.


Kommentarer
Postat av: elin wåhlin

jag fyller ju år snart, såå...

hahaah

2010-03-30 @ 16:18:00
URL: http://eelinwahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0