PLUGGA till max nu asså

ny duschad och fräsch, fick duscha i varmvatten idag (a)
smsar med jacob och kom på att jag måste byta lösenord på bloggen ;o sa det förut i ett inlägg men då tog jag typ bara ett reserv plus att några pers kan mitt lösen nu, så jag byter tíll ett nytt ;)

csi börjar om typ 30 så jag måste plugga spanskan , kan den typ inte.  sen måste jag fixa fysiken ikväll också eftersom de är ett stort läxförhör på det imorgon ;o
och bara så alla vet, ska jag (försöka ofc, vet aldrig om det händer) sluta prata på lektionerna och bättra mina omdömmen så jag kan fixa de där som jag vill göra i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0