(mobilbloggar) dagen,

Dagen haR varit bra, skolan va chill, Alicia va där typ. Efter skolan va jag typ först med Frida, blrina och Louise men sen drog Frida och Louise . Jag och Blerina fortsatte hem till henne va där ett tag och sen sprang vi till tåget som va försenat 5 min, tappade skoRna på vägen också :p vi åkte till Uppsala, Blerina skulle köpa en tröja/jacka. Och sen chilladevi på donken och jag åt litsnabbt. Sen typ drog hon hem och jag väntade på bussen. En tjej satte sig brevid mig och hon somna -.- gick av vid Statoil och mötte Thomas. Vi åkte och köpte pizza sen drog vi hem. Åt , sen dess har jAg pluggat och nu är de tv så pussheeejjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0