en vecka kvar !!

kom hem för ungefär en timme sen . köpte ett par shorts, solglasögon och ett par skor. kanske visar er senare, om jag pallar. behöver köpa ett par byxor också (: kanske gör de imorgon, venne.

ligger i beccas säng och chillar med livet och dricker monster. Fan va gott de är asså, känns som evigheter sen sist jag drack de, de va typ de också ;s
jaja, tänker hjälpa becca packa nu , hon drar ju till egypten på måndag. smmmememell ya later biatches ;)

fan vad jag är taggad för den här veckan som börjar på måndag, inga långa dagar, spanien på lölrdag ! de blir bäst asså !

dagens fråga; har jag problem om de känns bra att göra av med pengar? :) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0