dagen,

skolan idag va rätt skön ändå eftersom de va första dagen efter lovet. först va de typ idrott , hälten teori. sen var de matte där jag gjorde prov och tror de gick rätt bra.
sen var de lunch, inget gott. as usual.
sen var de typ no, rätt skön lektion ändå. Sen var de slöjd med vikarie så vi gjorde bästis-armband. eller jag hann inte klart eftersom jag skulle till tandregleringen. tog tåget, fixade nya busskort, kollade lite i affärer och sen gick jag dit, väntade i fem minuter, kom in och var bara där inne i tre minuter.
Sen var tåg jäveln till knivsta inställd så fick vänta på bussen i 35 minuter -.- sen kom jag hem (: har pluggat och lite sånt nu, och så kommer kvällen se ut :/

visar er lite videos snart ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0