bye bye babies.



 




så står det om man går in på playahead.
har haft de i några år , har inte varit speciellt aktiv förutom ett tag 2007.
playahead sa iallafall tack och godnatt klockan 12.00 idag. synd att dom flyttade fram stängningen av sidan 12 timmar, missade den ju :(

jag har iallafall pluggat en massa spanska så jag känner mig faktist mer säker på det nu. har inte gjort någon fysik ännu, väljer spanskan före lätt . så får läsa lite fysik nu och sen imorgon bitti igen.

btw, IMORGON börjar efterlängtade DHW ! :D det har varit jäkligt saknat här hos mig. samma vecka försvann båda mina favoritprogram och om jag inte har fel börjar dom båda den här veckan :D as glad fan!

godnatt Bitches,

 


Kommentarer
Postat av: sabrilicious

ÄSLAR LÅTEN ;D <3

2010-03-02 @ 19:44:53
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0