300310

sånna här dagar gillar jag ^^
först 30 minuters spanska, gick tidigare för jag skulle ha utvecklingssamtal. de gick bra, en jävla massa tjat om lunchen -.-
sen vare svenska i typ 30 minuter för jag skulle vara matvakt, så jag ,wille, tilde och frida drog dit, chillade , va matvakter och de va fett drygt. Sen så typ när vi va klara där så hade vi typ matte i en halvtimme, och sen så utgick våran NO. så de va riktigt chill idag.

asså jag ligger i sängen, (sjuk) och spelar sönder eanie meenie med sean kingston ft. justin bieber. Usch, har lyssnat på den 5 gånger i rad nu och jag känner att jag kommer hata den snart. så jävla bra bara.
ska göra en ny spellista med sommardroger och musik som man bara blir glad av :) så jag och bästavän har något att pumpa ur högtalarna nästa vecka!



från tjejkvällen igår ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0