240310

hade långdag idag men dagen va rolig ^^
först vare spanska och jag satt ute med tilde och elin. sen vare musik och den var rätt tråkig. På son kom de massa folk från belgien typ som skulle kolla på våran lektion och där kom min engelska till användning iallafall (; shises vad dom snackade mycket med oss ;o
sen vare idrott, omprov för min del. tror de gick bra, men de vet man inte. hahhah sen hade jag intyg så jag slapp vara med på jumpan och jag och frida drog runt lite i skolan och efter ett tag hakade wille på, sen vare hk och jag baka bullar ^^
har kollat på lite kläder som jag faktist behöver , ;) ska se om jag kan åka och köpa dom inom 10 dagar, ska iallafall köpa ett par tygskor innan vi drar ! 10 dagar kvar fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0