jag hatar när man går ute på trottoaren och får ett kylskåp i huvudet.

jag står fast vid att jag hatar min dator. Ikväll har den stängt av sig TWICE ! sist den gjorde de var väll för fem minuter sen.. jag hade precis tagit ett kort (ett fint kort!) på mig som jag skulle lägga upp i inlägget jag skulle skriva, och precis när jag skulle spara det stängde den av sig för andra gången. Den åker allvarligt ut snart. Jag vill inte ha den längre !

Nu har jag iallafall fått planer för morgondagen, hade tänkt vara med louise om hon kunde men hon va tveksam så jag ska åka in till knivsta och träffa blerina och käka pizza, sola, chilla med livet vid särstabadet. De blir alltså en jävligt nice dag. Vet bara inte hur jag ska komma in dit.. UL är inte min bästavän på helgerna direkt..

Ska sova snart iallafall för jag är sjukt trött eftersom min fukking dator väckte mig inatt -.- godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0