break a leg

hej snyggingar :D jag är inte på det bästa humöret, hade massa planer för imorgon som blev strukna för jag fick ett samtal vid 7 där dom sa att dom ville att jag skulle provspela imorgon klockan 10.00!!! det betyder att jag drar här ifrån vid 8 -.- men det är ju alltid kul att få provspela jag älskar att göra sånt det är as kul , den här gången blir det för en liten reklam som kommer synas på internet.

Men nu behöver ajg hoppa in i duschen och sen packa eftersom ajg ska sova hos Sabrina imorgon, åh jag orkar verkligen inte det här men de är ju roligt och jag vill inte missa den här chansen, sen så har dom ringt till Tilde också så hon har tiden efter mig så vi ses nog imorgon, lycka till tilde! <3 och till mig själv :)

Kommentarer
Postat av: jennpenn

fan vad najs :D hoppas de gick bra (:

2010-06-16 @ 11:30:06
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0