morgondagens planer

Den här dagen har varit seg.. tråkig... och jaa... de bästa som hände var nog snygga moppekillar(e) som åkte förbi.
Idag fick en kille mitt nummer och han överdriver lite grann och han är på mig meed sms lite ofta ahahha :)

Imorgon däremot har jag och becca pratat omhela dagen.. de stod mellan bio, gröna lund eller en dag i stan. När vi väl var inne på de där med stan för att gröna lund höjt priserna så kommer thomas och ger oss 500 kr + 2 rikskuponger så vi ska dit imorgon (: de kommer inte att vara den här värmeböljan så det blir nog perfekt :) måste bara komma på vad jag ska ha på mig..
Vi tar bussen härifrån tjugo över tio så ska upp vid 8 och duscha och göra i ordning mig. Sen innan vi åker till gröna lund går vi till gallerian för att jag måste köpa en jeansjacka, och om dom inte har den där blir de på hötorget.

och nej det är inte den där jeansjackan jag ska köpa hittade ingen bra bild på den jag ska köpa.



+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0