har ni fest eller?

GOdmorgon! Nu är jag uppe och jag har precis plockat ögonbrynen. Ska fortsätta fixa mig lite långsamt och hinna äta frukost innan klockan slår 13.00-14.00 så ska vi åka till märsta och ta tåget till stan. JA hela familjen utom dom små hahah. Vi ska äta middag på någon resturang med god mat och sen efter det ska vi ta en båt till färöarna (heter det så?) nej jag googlade och det heter fjäderholmarna! och så vid 8 ikväll börjar har ni fest eller?
tror att de kommer bli nice, vi gör liksom inte sånna saker med familjen så ofta. hur ser eran dag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0