svar på kommentarer;



Min statistik brukar variera faktist, svårt att säga hur många faktist eftersom blogg.se's statitik inte brukar stämma om man jämnför med hittabloggen.com
men om jag ska säga ungefär så brukar de ligga mellan 5-35 ungefär, ingen stor blogg de här direkt xD



Mina designer gör jag i photoshop cs4. Fast de har hänt att visa designer har gjorts i picasa också .. men oftast photoshop!
hjälper gärna folk med deras designer också, efter som jag gillar att hålla på i ps.



jag skrev senast igår att man inte kommer nån vart genom att kommentera anonymt. Säger samma sak igen, de skulle ha varit en annan sak om de hade varit elaka kommentarer men i det här fallet är de inte så. Så varför inte bara skriva namnet, eposten eller bloggen? jag själv tycker att de är lättare att svara i andras bloggar också, eller via mailen. Men erat liv, era val .. Men man kommer verkligen ingen vart som anonym enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0