no title

vi såg på beck ikväll, åt lite osbågar o chips också ;) och nu är jag så tjock så att jag sitter och äter godis? hahaha. ska iallafall börja träna på måndag! :) appropå de så provade jag yoga igår innan jag skulle sova x)) hahahaha. shit vad de va tråkigt, avslappnande och svårt! (behöver inte läsa de här)usch! bara för att jag tänker på de nu, såg ett äckligt program på fyran idag i bilen. little big dreams tror jag de hette. kineser mellan 3-10 som gick i en skola där 4 OS mästare gått. barnen skrek och grät när dom tryckte ut benen i spagat på dom , och en massa andra saker, en kille ville sluta i skolan men fick inte för sina föräldrar ;/ synd om dom faktist ..

haha jaja, inte för att någon ville läsa de där, hade ett behov av att uppdatera er, här har ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0