hiss & diss



1. vågit hår. De är så otroligt hett! enligt mig! de ska inte vara liksom så vågit som jag har, utan typ som dom här på bilderna. Me like!



Man kan tydligen få de där håret med en sån här pryl.. tror den kostar 200-300. Men är inte säker.







2. Barcelona. Okej jag har bara varit där en gång, i en vecka men de va underbart okej? allmänt mysigt med alfapet, shopping, stranden och allt. speciellt med sabrina!
tur som jag har åker jag dit snart igen! wihooo!







HAHA! våran favorithylla ;)


3. Rebeccas nya bloggdesign!
hon bloggar inte så ofta, men hon har gjort de den senaste veckan, och idag/ikväll bestämde hon sig för att göra en ny bloggdesign, simpel men ändå fin! spana in den här!




hahahahhaa eehm.. de här kommer låta fjantigt men den här gången dissar jag faktist mitt hus.
Jag och becca lyssnade på rätt hög musik. Sen hör man någon gå där nere så vi stänger av på en gång, ropar om de är någon där och den som svarar är vår katt, Junior? xD hahaha aa de är sant. Men de läskiga i de här fallet är att de lät som våran förra hund, bullen. Eller som någon människa som gick. Och när vi stängde av så slutade ljudet precis. HAHAHAHHA ! ja de är sant.

Hade inget att dissa så de fick bli mitt hus. annars är de helt ok, förutom alla ljud man hör ibland.. jag har sagt de förut, ingen skulle märka om jag dog :O

haha de här belv ett långt inlgg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0